Traininguri in etica organizationala

Trainingurile in etica organizationala vizeaza crearea de competente in rezolvarea dilemelor etice, in implementarea unei conduite etice in practica profesuonal, dar si sesizarea posibilelor conflicete de natura etica ce pot aparea la nivel organizational.

Veti invata:

  • valori, principii si norme in asigurarea comportamentului etic in administratia publica si/sau in business; modele de actiune;
  • metode si tehnici de lucru in consilierea etica si monitorizarea respectarii codului etic in cadrul organizatiei;
  • care sunt rolul si atributiile consilierului de etica in asigurarea eticii si integritatii in administratia publica si/sau business.
  • Consilier de etica

Consilierea de etica este reglementata prin Legea 7/2004 din 18.02.2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici. Legislatia solicita sa se desemneze un functionar public din organizatie, pentru consiliere etica si monitorizarea respectarii normelor de conduita.

Consilierul de etica din organizatia Dumneavoastra poate beneficia de:

  • dezvoltarea competentelor de ghidare si evaluare etica organizationala
  • facilitarea identificarii dilemelor etice cu care angajatii si organizatia se confrunta
  • identificarea unor modalitati de iesire din dileme etice, care sunt congruente cu viziunea comuna a angajatilor sau a organizat
  • CONSILIER IN ETICA AFACERILOR

Etica afacerilor abordeaza principiile etice si morale, sau problemele etice care apar in mediul de afaceri. Trainingul vizeaza

  • dezvoltarea competentelor de ghidare si evaluare etica organizationala
  • metode si tehnici etice in leadership, marketing, lobby, advocy etc
  • care sunt rolul si atributiile consilierului de etica in asigurarea eticii si integritatii in afaceri.
  • TRAINING DE ETICA IN COMUNICARE

Afirmarea competentei si a profesionalismului sunt strans legate de manifestarea respectului fata de sine si fata de ceilalti. In comunicare, at√Ęt cea interna organizatiei cit si cea externa, competentele si expertiza etica devin conditiile unei relatii profesionale echilibrate.

Trainingul vizeaza:

  • Dezvoltarea de competente etice in comunicarea organizationala
  • Dezvoltarea de abilitati de identificare a problemelor sau dilemelor etice;
  • Dezvoltarea de competente in rezolvare a dilemelor etice ce pot interveni in activitatile si deciziile profesionale
  • Abilitati de advocacy

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *